یکی از مهم‌‌ترین خدمات شرکت ارتباطات مبین‌نت، شبکه‌ی اختصاصی مجازی(VPN) یا Virtual Private Network است. این خدمات کاملاً منطبق و در بسیاری موارد بیش از تمام نیازمندی‌های شرکت‌های بزرگ، بانک‌‌ها و ابر سازمان‌هایی است که ترجیح می‌‌دهند اطلاعات و داده‌های‌شان بر بستری ایمن و قابل‌اعتماد با بالاترین سطح تضمین کیفیت و خدمات پشتیبانی ردوبدل شوند. شبکه‌ی اختصاصی مجازی مبین‌نت به دلیل بهره‌گیری از فناوری پیشرفته‌ی وایمکس، امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی را در اختیار مشتریان سازمانی قرار می‌دهد. پس اگر شما نیازمند بستری امن و باکیفیت برای برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات میان نقاط مختلف و دفاتر اصلی خود هستید، شبکه‌ی اختصاصی مجازی کاملاً مناسب شما خواهد بود.

کاربردها:

این خدمت به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که بتواند شبکه‌ی خصوصی و مطمئنی را برای مشترکین خود با ملاحظات امنیتی بالا ایجاد کند. اگر یکی از شرایط زیر رادارید شبکه‌ی اختصاصی مجازی گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود:
شبکه‌هایی که نیاز به بستری امن برای تبادل اطلاعات دارند: مانند بانک‌‌ها، وزارتخانه‌‌ها و...
شبکه‌‌هایی که نیازمند ارتباط شبکه با دسترسی و پایداری بالا هستند
شبکه‌‌هایی که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی شوند
شبکه‌‌هایی که نقاط آن‌ها دارای پراکندگی جغرافیایی بالا در سراسر کشور هستند

فروشگاه همیار نت (شرکت همیار الکترونیک خلیج فارس) با کد عاملیت 397771001 عاملیت مجاز ثبت نام شرکت ارتباطات مبین نت دارنده پروانه سراسری FWA با شماره پروانه 1-1-13 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به همیارنت خلیج فارس می باشد