شرکت ارتباطات مبین‌نت پس از ارائه خدمات اینترنت وایمکس به بیش از 800 هزار مشترک در سراسر کشور به عنوان تنها اپراتور سراسری وایمکس در کشور، مفتخر است اعلام نماید با ارائه خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم TD-LTE بهترین انتخاب را جهت دسترسی به اینترنت و خدمات داده برای کاربران اینترنت خانگی و اداری ارائه فراهم نموده است.
خدمات اینترنت بی‌سیم TD-LTE ، جدیدترین فناوری ارائه اینترنت پرسرعت در کشور متناسب با نسل 4.5 ثابت است که با سرعت بسیار بالاتر نسبت به خدمات اینترنت ثابت مانند ADSL، برای تمامی کاربران خانگی و سازمانی مناسب است. سرعت و پایداری بالای خدمات اینترنت TD-LTE باعث شده این فناوری بهترین راهکار برای مشاهده فیلم آنلاین با کیفیت HD، دانلود فایل، بازی آنلاین، باز کردن سریع و آسان صفحات اینترنت، کاربری شبکه اجتماعی و ... باشد.
از مزایای خدمات اینترنت بی‌سیم TD-LTE مبین نت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :
امکان ارائه اینترنت سرعت بالا تا 40 مگابیت بر ثانیه
پایداری بالای اینترنت TD-LTE
بدون نیاز به خط تلفن ثابت برای برقراری خدمات اینترنت
بدون مشکلات محدودیت ظرفیت‌های مخابراتی و نبود پورت
امکان اتصال به صورت Wi-Fi به موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و ...
امکان استفاده چندین کاربر به طور همزمان

شرکت ارتباطات مبین‌نت در راستای جلب رضایت مشترکین خود شرایط بسیار ویژه‌ای را در نظر گرفته است تا مشترکین فعلی خدمات اینترنت وایمکس نیز بتوانند به راحتی و با دریافت خدمات اینترنت بی‌سیم TD-LTE لذت استفاده از سرعت تا 40 مگابیت بر ثانیه را تجربه کنند. لطفا در نظر داشته باشید پس از ارتقا وایمکس به TD-LTE، حداکثر 100 گیگابایت حجم باقیمانده از اشتراک وایمکس به اشتراک جدید TD-LTE منتقل خواهد شد.
مشترکین فعلی وایمکس مبین‌نت که در حال حاضر از مودم Dual WiMAX/TD-LTE استفاده می‌کنند، می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای از شرایط رایگان ارتقای وایمکس به TD-LTE با شرایط ذیل بهره مند شوند :

دریافت سیم کارت نسل جدید TD-LTE با اینترنت پرسرعت تا 40Mbps
اشتراک یکساله اینترنت با حجم 10 گیگابایت
10 گیگابایت حجم شبانه رایگان
نصب و راه‌اندازی رایگان
انتقال حداکثر 100 گیگابایت حجم باقیمانده وایمکس به اشتراک جدید TD-LTE


در صورتی که از این مودم وایمکس استفاده می کنید، برای دریافت سیم کارت نسل جدید TD-LTE اینجا کلیک کنید.

هم‌چنین مشترکین مبین‌نت که از سایر مودم‌های وایمکس استفاده می کنند، می توانند از شرایط ویژه‌ی تعویض مودم وایمکس با شرایط ذیل بهره مند شوند :

دریافت مودم نسل جدید TD-LTE
سیم کارت نسل جدید TD-LTE با اینترنت پرسرعت تا 40Mbps
اشتراک یکساله اینترنت با حجم 10 گیگابایت
10 گیگابایت حجم شبانه رایگان
نصب و راه‌اندازی رایگان
قیمت فقط 50 هزار تومان
انتقال حداکثر 100 گیگابایت حجم باقیمانده وایمکس به اشتراک جدید TD-LTE


در صورتی که از سایر مودم های وایمکس استفاده می کنید، برای دریافت مودم و سیم کارت نسل جدید TD-LTE اینجا کلیک کنید.

برای دریافت خدمات اینترنت پرسرعت TD-LTE پس از پوشش دهی منطقه مورد نظر نسبت به ثبت درخواست خود اقدام فرمایید. در صورتی که شهر شما تحت پوشش شبکه TD-LTE مبین نت نباشد، در اولین فرصت پس از توسعه شبکه با شما تماس گرفته خواهد شد. گفتنیست این شرایط ویژه تنها برای مشترکین وایمکس مبین‌نت و برای مدت محدودی امکان‌پذیر است.

فروشگاه همیار نت (شرکت همیار الکترونیک خلیج فارس) با کد عاملیت 397771001 عاملیت مجاز ثبت نام شرکت ارتباطات مبین نت دارنده پروانه سراسری FWA با شماره پروانه 1-1-13 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به همیارنت خلیج فارس می باشد