وای فای سازمانی

رقابت، بخش جذاب و جدایی‌ناپذیر دنیای کسب و کار است و برای پیروز شدن در این رقابت باید به خواسته‌های مشتریان توجه کرد. امروز دنیا به تسخیر گوشی‌ها و سایر ابزارهای هوشمند درآمده است و همه تمایل دارند در هر لحظه و هر مکان از تمام توانایی‌های این ابزارهای محبوب خود بهره‌ ببرند. به همین دلیل، دیگر اینترنت و ارتباط سریع امکاناتی برای تفریح نیستند، بلکه برای بخش بزرگی از جامعه نیاز به ‌شمار می‌روند.

شما برای برطرف کردن نیاز مشتریان خود به اینترنت چه راهکاری را برگزیده‌اید؟

خدمات وای‌فای مدیریت شده‌ی شرکت ارتباطات مبین‌نت، وجه تمایز شما با رقیبان‌تان خواهد بود.
این شبکه، اینترنت پرسرعت بی‌سیم را در تمام شعب کسب و کار شما به شیوه‌ای یکپارچه به مشتریان‌ ارایه می‌دهد و استراتژی دلخواه شما را برای مدیریت و کنترل مصرف پیاده سازی می‌کند. ابر اینترنتی 10 گیگابیتی مبین‌نت، می‌تواند پیشرفته‌ترین و مطمئن‌ترین اینترنت همگانی را برای مشاغل گوناگون و مکان‌های عمومی و خصوصی مختلف تامین کند.

چرا وای‌فای؟

اتصال پایدارتر و پرسرعت‌تر نسبت به اینترنت اپراتورهای همراه
اتصال آسان با هر نوع دستگاه مجهز به فناوری وای‌فای مانند تبلت، لپ‌تاپ، گوشی تلفن همراه و...
عدم پشتیبانی تمامی دستگاه‌های هوشمند از فناوری 3G, 4G و...
عدم نیاز کاربران به سیم‌کارت و یا مودم همراه


چرا وای‌فای مدیریت شده؟

برتری شبکه‌ی وای‌فای مدیریت شده نسبت به اینترنت Wi-Fi معمولی برای صاحبان کسب و کار، استاندارد بودن روش استفاده‌ی مشتریان از شبکه‌ی بی‌سیم اختصاصی مشاغل و در نتیجه عدم وجود دردسرهای قانونی برای صاحبان مشاغل در پی تخلفات اینترنتی احتمالی کاربران متخلف است. همچنین خسارت ناشی از مصرف بی‌رویه برخی از کاربران را به صفر می‌رساند.

مشتریان به‌روز، همیشه در پی دسترسی به فناوری‌های روز هستند و مبین‌نت می‌تواند این خواسته‌ی مشتریان ‌شما را با کم‌ترین هزینه، به ساده‌ترین، کارآمدترین و لوکس‌ترین شیوه‌ی ممکن برآورده کند.

همراهتان هستیم با :

انتقال بی‌سیم و رایگان پهنای باند بالا به ساختمان شما
طراحی و پیاده سازی شبکه‌ی وای‌فای‌ متناسب با نیازمندی خاص شما
دسترسی آسان کاربران‌تان به اینترنت در تمام فضاهای کسب و کار و ساختمان‌های شما (مستقل از پراکندگی جغرافیایی)
حفاظت شبکه‌ی وای فای‌تان از دسترسی کاربران مخرب با راهکارهای خاص مبین نت برای احراز هویت (ردیابی کاربران مخرب به سهولت انجام پذیر است)
مدیریت مصرف اینترنت کاربران‌تان، گروه بندی کاربران و تعیین میزان مصرف حجمی، زمانی و ریال هر گروه (برای جلوگیری از مصرف بی‌رویه برخی از کاربران )
تبلیغات روی صفحه ورود به شبکه (کاربران برای اتصال به شبکه وای فای شما، ابتدا صفحه‌ای را مشاهده می کنند که باید در آن Login کنند که می تواند محل تبلیغ مناسبی برای شما باشد)
درآمدزایی با فروش اینترنت به کاربران‌تان با قیمت دلخواه خودتان
گزارشگیری و تحلیل از وضعیت مصرف در زمان های مختلف و یا ردیابی مصرف کاربران خاص
پشتیبانی شبانه روزی از برقراری ارتباط اینترنتی ساختمان شما با زیر ساخت مبین نت با امکان حضور کارشناس در محل
star با کمک خدمات وای‌فای مدیریت شده‌ی شرکت ارتباطات مبین‌نت می‌توانید اطلاعات گوناگون و مفیدی را درباره‌ی مشتریان خود گردآوری کنید تا با استفاده از آن‌ها گذشته از توسعه و ارتقای کسب و کار، به ارایه‌ی خدماتی ویژه‌ و مورد توجه مشتریان خود بپردازید.

همیار نت خلیج فارس نمایندگی مبین نت در بوشهر

فروشگاه همیار نت (شرکت همیار الکترونیک خلیج فارس) با کد عاملیت 397771001 عاملیت مجاز ثبت نام شرکت ارتباطات مبین نت دارنده پروانه سراسری FWA با شماره پروانه 1-1-13 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به همیارنت خلیج فارس می باشد